Ska jag bara ta bort blondinalkin?
Publicerat den

Åhhh vad har hänt med min blogg?

Jag har helt gått in i väggen med min blogg, vet ingenting längre. Jag brukade älska att blogga och byta design varje vecka. Nu har jag ingen lust/ork att ens bry mig längre. Jag älskar min blogg men jag är så otagg på blogglivet just nu...

Vet inte vad jag ska blogga om...?

Should I just stop? Ta bort min insta och allt och typ göra en insta @oliviaalkin och typ bara radera blondinalkin från allt för jag orkar inte att jag har ett krav att blogga och vill ju inte svika läsare...




Amy

Nej snälla ha kvar bloggen! Ta en paus i typ några veckor och bara blogga en gång i veckan typ med allt som har hänt? Du är värkligen min inspiration och jag blir så peppad av dina inlägg!



URL:


Kajsa

Annars kan du ta en kort paus? Men snälla radera inte bloggen, då kan man läsa dom gamla inläggen! Annars kan du börja random video blogga och lägga ut på bloggen?



URL:


-

Nej, ta inte bort bloggen! Gud, aldrig. Det räcker med 1-2 inlägg per dag, och det räcker med att de bara är typ 3 rader? Okej nja kanske lite mer men whatever. Blogga om träningarna, fota om du får osv.

När jag ändå kommenterar så kan jag ju passa på o fråga om du fortfarande är tränare för Stars? För du var väl tränare på Andreas grupp?

Superfin blogg, fortsätt som du gör!



URL:


Anonym

Sluta inte blogga!! Din blogg är den ända jag läser! Blogga bara typ en gång i veckan eller något! Men radera inte!



URL:


Anonym

NEEJJ! Älskar din blogg följt dig från första början!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?