DM BRONS!!!
Publicerat den

Hej hej, kanske lite svårt att missa att Diamonds tävlade DM idag i Uppsala!

VI KOM PÅ TREDJEPLATS OCH FICK BRONS!!!!! Så grymt duktiga vi var (Vi hade ju faktiskt behövt göra om vårt program 3 veckor innan DM) och vi kämpade på och satte allt. Våra motståndare var jätte grymma och de va jätte jämt mellan oss :)

Det var en sjukt lång med rolig dag, jag shoppade lite cheer kläder när vi fick lite paus att springa iväg.

Det kommer komma bilder sen men just nu måste jag sova och jag lägger upp lite bilder från dagen från min mobil i ett litet collage! Puss och Godnatt!

Jag har ca 7 liter hårspray i mitt hår och 3 kg smink och värsta lockarna som sitter kvar, orkar inte ta ut mitt hår nu, är så sjukt trött!

Somnar med ett stolt leende på läpparna - Shine bright like a Diamond!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?