20 PERSONLIGA FAKTA!
Publicerat den

1. Jag somnar väldigt lätt i bilen!

2. Jag är väldigt mycket efter i min ålder ibland när det gäller att gå ifrån barndomen!

3. När jag sover djupt så sover jag med öppen mun ;)!

4. Jag pillar på min tandställning hela tiden, konstant!!!

5. Jag är gjort av 100% svenskt kött! :D

6. Jag kan nästan aldrig bli nöjd när det gäller allt, jag vill alltid ha mer, det gäller mest med stretchingen!

7. Jag drar healstretch överallt när jag sitter ner, och bow när jag ligger ner! Överallt, hela tiden!

8. Jag somnade en gång i sängen sittandes i spagat...

9. Jag har tappat min talang inom sång helt och hållet, det var när jag var 4-13 som jag kunde sjunga!

9. Jag äter aldrig någon grönsak, sallad = blääää!

10. Mitt hår har silke i sig! Det är väldigt unikt! :)

11. Mina föräldrar skiljde sig långt innan jag föddes...

12. Jag äter säkert 1 kg socker varje morgon i min frukost...

13. Jag är beroende av mat dygnet runt...hehehe!

14. Jag är nog den enklaste/skönaste personen att skjutsa på en cykel (svårt att förklara, det har inget med vikten att göra) mina kompisar fattar nog...!

15. Alla trodde att jag var en kille innan jag föddes, då fick jag namnet Theodor men sen kom jag ut som en tjej och fick heta Theodora :)

16. JAG ÄLSKAR BECK!

17. Jag drar/biter av mina naglar hela tiden...:|

18. Jag är beroende är parmaskinka, sitter och äter det framför tven som om det vore popcorn...

19. Jag föredrar hellre svenska filmer än engelska!

20. Jag fryser alltid in bananer innan jag äter dom! (Ibland glömmer jag dom så på morgonen ligger de en svart isbanan i frysen...)





Olivia

Vad menar du med att du hette Theodora? Har du bytt namn eller? Förstår inte riktigt? Kram Olivia :)



URL:


Mathilda

Föddes du med textilfibrer i håret??



URL:


Mathilda

Har du textilfibrer i håret?



URL:


Mathilda

Har du textilfibrer i håret?

Svar: Nej?
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?