TÄVLING!!!
Publicerat den

Här är en liten rolig grej. Om det är någon som kan svara rätt på följande fråga innan 20:00 imorgon så skriver jag 20 ganska pinsamma saker om mig, inte saker i mitt liv utan liksom mer såna där saker som är om mig som är lite privata och pinsamma ;)

Frågan: Hur många syskon har jag? Hur många är helsyskon och hur många är halvsyskon? Hur många småsyskon och hur många storasyskon och vilka är vilka (vilka är halvsyskon och vilka är helsyskon)? Vad heter dom och hur gamla är dom?

Good luck! (Priset delas ut såfort jag fått rätta svar)!




Ebba

4 syskon totalt
2 hel
2 halv

<3



URL:


Anonym

Ålder har jag ingen aning om (typ), men du har 4 systrar, Victoria och Linnea är helsystrar och äldra än dig, och Phillipa och Andrea är dina halvsystrar och dem är yngre! (En är typ sju och en 9, Linnea är 96:a och viktoria typ 18-19)



URL:


Kix

Glömde skriva namn tror ja



URL:


Amanda Asklund

Hejhej Oliven!,, saknar dig fortfarande. Okej men jag ske se om jag kan det här.... Victoria och Linnea är dina helsyskon och är dina storasystrar. Victoria är 20 och Linnea är 16 år. Dina halvsystrar är dina lillasystrar och heter Phillipa och Andrea... Omg va svårt!!! Haha men jag GISSAR iaf på att Andrea är 10 och Phillipa är 8 tror jag

Puss och kram skumbanan/// Amanda



URL: http://www.jokerface.blogg.se


Pauline

Du har 4 syskon.
Du har 2 hel syskon- Linnea och Victoria.
Du har 2 halv syskon- Filippa och Andrea.
:))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?