VAD BLOGGAR JAG OM?
Publicerat den

Vissa tror att jag har en Cheerleading blogg men så är det inte!

Jag bloggar om HELA MITT LIV i bilder, videos och text. Jag bloggar om vardagen och fritiden, och massa atips på amdra saker, skvaller, youtube klipp, senaste nytt, och sen såklart om Cheerleading, men det är ju bara för att jag spenderar så mycket tid i trningshallen och för att Cheer är mitt liv och jag bloggar ju om  mitt liv!♥
 
Sen så bloggar jag mycket om personliga åsikter och jag tycker även att jag måsye bjuda på mig själv med osminkade bilder och jag känner att jag håller på att stärka min självkänsla lite. Så jag vill inte hör klagomål i skolan att jag bara bloggar om Cheerleading för det gör jag verkligen inte, dessutom så har jag inte tvingat er att läsa min blogg, tihihihi puss!
 
Gammal bild från förra året!
 
 
 



Fanny

Hallå är 2 av era toppar skadade till DM? :'( Tar ni typ upp andra toppar från fortsättningslagen till DM då? :/ Förlåt om du inte vill svara, bara lite nyfiken. Kram!! ♥

Svar: Nej vi tar andra tjejer från laget som blir toppar :)
Olivia Theodora Alkin



URL: http://fannyfelicias.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?