7 JULI
Publicerat den

Imorse vaknade jag halv 12 och åt frukost och sen la jag mig och solade på båttaket, sen åt jag lunch och badade och solade mer i flera timmar, sen vid 3 la jag mig i sängen och somnade i 2 timmar och sen när jag vaknade och sen och sen och sen, nej men gud hatar verkligen när man läser en text med bara massa men...

...men iallafall så vaknade jag och då såg jag att jag hade fått GANSKA MYCKET färg idag på benen och magen och i ansiktet men framförallt på magen och benen så jag smörjde in mig med aléo vera hudkräm, de kändes jätte skönt, jag har blivit så brun men lite röd blev jag men de är så jag blir brun, alltså först blir jag lite röd (jag brände mig alltså inte) och sen efter nån dag blir jag brun.

Sen badade jag och Viktor mer på kvällen efter en jätte god middag, vi låg i vattnet i typ en kvart...och de är länge med tanke på att vi ligger mitt ute i havet med båten så de är iskallt i vattnet men jag låg med flytväst så de va mysigt. Efter ett tag har liksom kroppen vant sig.

Kan ni förstå hur trött och hängig man blir av att ta de så lungt såna här dagar, jag sov först i 12 timmar inatt och sen somnade mitt på dagen i 2 timmar...JAG SOMNAR ALDRIG PÅ DAGARNA... Och sen på kvällen var jag trött igen...knäppt asså!

Men mysig dag!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?