ÄNTLIGEN HEMMA
Publicerat den

Rubriken kanske gör mitt inlägg orättvist för jag skulle gärna velat stanna kvar :)

Imorse åkte vi 4 hemifrån till flygplatsen och i säkerhetskollen så tog dom min Lumené facial cream, bäää :'( Men vad ska man göra liksom...

Jag var inte så trött eller jo, somnade nästan i bilen och på båda flygplanen, vi mellanlandade i München i Tyskland och jag tappade bort min familj lite och trodde jag skulle missa planet, whoops!

Det var inte som en chock när jag kom ut i Sverige vädret idag, det är mer chock på vintern och man typ har varit i Thailand ;) Men lite kallt var det, 15 grader kallare är ganska stor skillnad!

Titta vad som låg och väntade på mig när jag kom hem, såg att posten hade kommit och slet upp paketen och där låg två tracksuits som jag hade beställt, en från Victoria's Secret PINK och en från Juicy Couture, söta va?

Jag fick lite kläder av min storasyster Victoria när jag kom hem också, sååå mycket paket!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?