UPP & NED VÄND DAG...
Publicerat den

Hej hej bloggisen! Nu är jag äntligen hemma efter båtsemestern.
 
Imorse vaknade jag 05:20 av att morfar hade startat motorerna i båten och Viktor behövde kliva upp för han ska ju köra vattenskotern hem, vi behövde åka innan de stora vindarna skulle komma och då gäller de att åka tidigt och vi låg ju mitt ute i havet så det var bara att ta på sig flytvästen och köra iväg, men jag var den ända som kunde krypa ner i min varma sköna säng igen hihihi. Låg där i tjocktröja och flytväst under täcket och halvsov, de var ju lite svårt att sova när det guppar och studsar som fan...
 
Vi kom hem strax innan 9 och då åt vi lite frukost och en gick alla och la sig förutom jag för jag hade ju sovit lite i båten, så jag la mig framför Disney Channel och åt parma skinka haha lööööv it!
 
Mitt på dagen la jag mig vid poolen och solade och badade lite och sen efter det åkte vi hela familjen (eller ja, jag, morfar, Margaretha och Viktor) de är ju min familj på Värmdö, iaf så åkte vi och handlade eller m&m handlade och jag och Viktor åt lunch på donken, sen lämnade jag som sagt in min mobil.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?