18 FACTS!
Publicerat den

Jag har claustrofobi mot väggar och "människor", tex, jag kan inte sitta längst in mot väggen i klassrum, jag tycker det är jätte obehagligt när folk kramar eller hoppar på mig bakifrån när man inte själv har valt det.

Jag hatar när folk smäller mig på rumpan, lol, men det gör så f**king ont, ni fattar inte, jag har jätte känslig och tunn hud.

Jag tycker det är jätte töntigt när folk man känner gör "narr" eller pikar saker man gör fast de låssas som dom inte menar den personen, jag menar, sköt ditt liv, man väljer själv vad man posta på vine, instagram mm.

Jag börjar blöda i munnen så fort någon typ "tar tag i mina kinder och ska vara gullig och trycka ihop dom" men dom glömmer att jag har en tandställning under...

Hatar dubbelmoraler...tex tjejer som kommenterar eller klagar på att jag söker uppmärksamhet men de är de ända som gör själv.

Jag sätter alltid upp "fitspo-mål" för mig själv men håller dom ALDRIG, inte ens en dag.

Mitt liv är typ slut om jag glömmer mina hörlurar hemma när jag ska till skola,träning mm, jag går seriöst och köper nya så fort jag kommer till en affär.

Jag har jätte lätt för att skaffa kompisar.

Det var LC (i coed), min förra tränare som kom på Ollan.

Jag har gått i sammanlagt 4 olika lag i Dynamites om man INTE räknar med Dragons, och jag har bara gått hela år i 2 av dom lagen.

Jag är jätte rädd för tunnelbanan fast jag åker den flera gånger om dagen.

Jag tänker på döden jätte ofta.

Vill bra slå alla som ska jämföra sin bränna med mig och kalla mig blek. Det är så töntigt, att vara brunast av alla är inte livets mål.

Mitt liv är det mest upp och ner, komplicerade livet man nog kan ha (asså jag skojar inte).

Jag är en av de äldsta 98 i hela världen. Mehehehe.

Jag älskar vintern tills min födelsedag, sen hatar jag den.

När jag är ledsen, vill jag bara gråta ännu mer så då sätter jag på depp musik på högsta volym i mina hörlurar och lägger mig i sängen för att tortera mig själv.

Jag ska alltid ha rätt, för jag har alltid rätt, lol!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?