ABOUT MIN BLOGG...LÄS!
Publicerat den

Hej hej, vill typ bara skriva av mig lite.

Sen jag startade min blogg 2010 så har jag alltid försökt blogga som någon annan, jag läser själv massa andra bloggar och blir alldeles för inspirerad och glömmer att mitt sätt att blogga kanske inte är så dåligt.

Jag tänker hela tiden "jag vill att min blogg ska vara som hennes" medans jag glömmer att jag får massa kommentarer, mail, kiks varje dag om hur mycket ni älskar min blogg. Så nu frågar jag er om jag ska fortsätta som jag gör?

Som jag bloggar just nu är väl små inlägg hela tiden om dagen och sen har ju jag min älskade iphone klistrad i min hand dygnet runt, och jag har en system kamera men den släpar jag inte runt på.

Jag fotar ju hela tiden med min mobil och då blir det enklast att alltid göra ett litet collage i picframe av bilderna från dagen och sen mobilblogga inläggen. Jag har fått en sån vana nu och såklart så märker ju ni att jag lägger in andra inlägg från datorn ibland också eller fotar saker jag shoppar osv.

Jag känner att jag har rätt öppen blogg, jag bryr mig inte så mycket vad andra tycker utan lägger ut fula bilder på mig själv utan smink eller bara de bilderna jag vill lägga ut så gör jag det utan att bry mig om andras åsikter, jag skriver det jag vill, jag instagrammar det jag vill osv, jag är ganska öppen i min blogg om mitt liv så det känns som ni känner mig även fast vissa aldrig träffat mig om ni förstår vad jag menar :)

Ville bara säga det!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?