DIAMONDS 12/13!
Publicerat den

Har gått i Diamonds nu i ett helt cheer-år. Året innan hade jag alltid drömt om att få gå i det här laget, sen den dagen mamma ringde mig när jag var i skolan, en fredag vid 14:03 om jag ska vara exakt, och sa att jag hade kommit in som reserv bas i Diamonds så började jag gråta av lycka. Jag hade alltid varit topp innan. Jag tackade JA till den platsen och två träningar senare blev jag ordinarie.

Sen en måndag i skolan skrev en av mina tränare (Milla) "Tagga till träningen idag tjejen, jag tror du kommer gilla den..." Till mig på facebook, jag kunde kanske ana vad som skulle ända men var inte säker, sen på träningen på den kvällen så placerade mina tränare ut alla toppar på vasin matta och jag fick också en egen.

Jag fick tårar i ögonen och kunde knappt andas, fattade ingeting. Skulle jag bli flyer i mitt drömlag? Nej det kunde inte var möjligt så jag ställde mig bara där och trodde att jag skulle vara framperson till en stuntgrupp, men sen så kom de ingen mer topp till min grupp och mina tränare sa "Börja köra A-libbar" och då smälte jag, den träningen var så rolig och det gick så bra, jag kom hem och kastade mig på golvet i hallen och skrek och grät.

Åhh gud får tårar i ögonen bara jag skriver detta. Iallafall så var jag topp i andra stuntet, och det har jag så glad över, men sen efter lite förändringar i Diamonds så var jag helt plötsligt topp i första stuntet och pyramiden också. Jag lärde mig att enkla från Scale och sen dubbla. Oj oj oj, den där träningen när jag lärde mig dubbla. I somras vågade jag liksom inte göra flickis själv, alltså utan pass, och nu kan jag göra så många jag vill efter varandra. Jag har lärt mig stilla salto, och rondat flickis streckt.

Alla i mitt lag är som en syster för mig, jag älskar alla så otroligt mycket och nu är jag påväg till min allra sista träning i ett Junior lag level 5 någonsin, min sista träning med Diamonds, hoppas jag får restarta mitt liv när jag fyller 30 för jag kommer aldrig klara av detta, tårarna bara rinner, nu ska jag nästa år 13/14 gå i Dynamites seniorlag level 6 Dragons.

Så nu taggar jag sista träningen som junior, kan inte fatta att det är sant, det är knappt en träning, vi har liksom tryout idag. Lycka till alla som söker till Diamonds, If I can make it, U can! Jag tro på alla er, och mitt år i Diamonds kommer jag aldrig att glömma.

Shine Bright Like A Diamond. Diamonds - You better be afraid, Ohana- Ohana means family, family means nobody got forgotten or left behind. Diamonds 12/13💎❤ ONCE A DIAMOND, ALWAYS A DIAMOND!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?