GRYM HELG!
Publicerat den

Hej bloggen! Blev precis asförbannad på blogg.se för att jag hade skrivit det här jääääätte långa inläget och sen bara förvinner det, blir så jävla sur...blogg.se, ni suger! Asså va fan, nu kan jag typ inte skriva inlägget längre för jag är på pissdåligt humör, så jävla dålig stil av blogg.se...
 
Aja, imorse åkte jag till Blackan (min träningahall) och så registrerade jag mig för Dragons tryout kl 1, jag tänkte ju bara träna och prova på för att jag ska ju vara junior ett år till men sen när vi körde började jag satsa för allt gick så himla bra, aldrig kört bättre stunt, gymnastik (gymnastiken från vieosen är från igår efter 7 timmars träning så de är bara på skoj) och hopp i hela mitt liv. Det var så roligt och grymt och ascoolt :) Jag sökte då in som topp, så vi får se hur de går, hoppas!
 
Efter Dragons tryout så var det dags för vår (Diamonds) tryout och då kunde jag chilla lite och sådär, är ändå rätt stolt ver mig som langade allt på topp idag i en hall som det var typ 40 grader i och ingen luft och alla lökade sönder och svetten bara rann och sådär, ganska tufft!
 
Påvägen hem hoppade jag av vid Strömma för vi skulle äta middag på krogen, det var supergott, mat efter träning är alltid helt fantastiskt (I'm eating away the pain...) typ haha. Sen tog jag, linnea och Viktor golfbilen hem och margaretha och morfar gick, när vi kom hem bestämde vi oss för att bada i havet för första gången i år på årets varmaste dag (26 grader idag, helt sjukt). Vi gick ner till båten och badade ganska länge, i början så var jag ganska snabb upp efter jag hade hoppat i eftersom jag är rädd för havet men det var världens finaste kvällsol och när jag kom in kollade jag på partaj och åt jordgubbar med nutella, asså den här dagen, perfektion!
 
Här är en film från helgen! Det är massa klipp från min VINE, följ mig där btw, Olivia Theodora Alkin heter jag!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?