SOMMAR OCH SOL!
Publicerat den

Tänkte skriva om min underbar dag i nån slags tidsform. Och de är ju ungefärliga tider.

10:00 gick jag upp och åt frukost framför tven.

11:00 gick jag ut och öppnade poolen, smörjde in mig med solkräm och la mig i bikini på min solstol, det var sjukt varmt i poolen, de va typ 29° så de va jätte skönt så jag badade i mellanåt och åt lunch.

14:00 kom mina kusiner (Klara, Ellen och Emil) hem till oss och dem ville bada med mig såklart så då badade vi och sen kom de vuxna med champagne och jordgubbar, sen började jag frysa lite så jag gick in i bastun, haha vi har ett bastuhus med dusch och sånt vid poolen :)

17:00 va de mat, grillade hamburgare och lite annat, de va jätte gott, sen åt vi sommartårta.

18:00 åkte jag iväg med Ellen och Emil i golfbilen och åkte upp till golfklubben och köpte glass.

20:00 badade jag, Klara och Viktor från båten vid bryggan i havet, de va myyysigt och jag hoppade från båttaket :)

21:00 åkte jag och Viktor med golfbilen och hämtade Linnéa vid bussen.

Såååå jag har haft en såå mysig dag idag, verkligen!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?