KORTFATTAT DENNA VECKA!
Publicerat den

Sorry for not blogging men jag har inte haft tid, ska försöka sammanfatta den här veckan!

I måndags hade jag hemkunskapsprov, gick asbra!
 
I tisdags gjorde jag ingenting efter skolan, eller jag åkte hem och kollade på tv och åt godis!
 
I onsdags åkte jag hem och tänkte g ner i fota vid vattnet på bryggan men det var för mycket snö på bryggorna så jag kunde inte gå ut där, det var såååå fint och solit väder så jag bestämde mig för att sitta på min balkong och plugga lite till matteprovet men det slutade med att jag stretchade istället :)
 
I torsdags skulle jag egentligen haft träning men vi canclade den och jag åkte till Fyrhuset istället och träffade Alex och Ebba och alla istället, Viktor skjussade mig till Stavsnäs! :D
 
Igår hade jag träning efter skolan och sen åkte jag hem men orkade inte dra till gårn så stannade hemma ;)
 
Inatt låg jag och Alex och pratade i telefon i 4,5 timmar, helt stört, från 11 till halv 4 på morgonen haha så somnade ganska sent men sen vid 10 gick jag upp och åkte till träningen och morfar åkte till Thailand :D
 
    Har börjat med converse nu när det har blivit vår :D     OOTD  i fredags!!                                              
Haha mina söta sötisar Ebba och Alex!                                      Idag på träningen!                
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?