LITE KÄNSLIG TEXT!
Publicerat den

Jag började om på nytt med cheerleading året 11/12 i ett träningslag med det mest basic men kan göra. Jag kunde hjula och göra flickis med pass. Efter 2 träningar flyttades jag upp till ett nybörjar tävlingslag. Fortfarande ganska basic och jag blev topp på B nivå, det var första gången Demons tog hem guld på DM, de hade inte ens fått silver innan, vi gick vidare till RM och kom på 5:e plats. Jag blev helt förkrossad men jag kom över det. Sen var det dags att träna till tryouts för mer avancerade lag. Mina tränare satte mig som bas för att de trodde att jag inte skulle vara det i mitt nästa lag. Jag blev såklart ledsen för jag älskar att flyga men jag bet ihop. På Diamonds tryout klarade jag rondat flickis och salto med pass. Mamma ringde några dagar innan skolavslutningen när jag var i skolan och sa att jag hade kommit in som bas i Diamonds och reserv (fick inte tävla) och de som kunde salto själv kom in som ordinarie. Jag blev jätte glad ändå för jag var den ända i mitt förra lag som kom in i ett level 5 lag. Redan andra träningen blev jag ordinarie och fick tävla. Sen efter ett tag blev jag topp och blev helt överlycklig. Jag klarade min stilla salto själv, hade sista gymnastiklängan. Jag fick alltid beröm för att jag alltid kämpade mest och är en av de bästa i mitt lag och att jag är bäst på gymnastik nivån. Även fast i början på Diamonds 12/13 året så låg de massor av tjejer steg framför mig i gymnastiken. Men jag ville blir bättre än alla andra. Jag peppade alla med gymnastiken och gav alla tips. Från att vara bas i ett träningslag till att vara pointflyer nästa år i ett level 5 lag. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva min lycka. Jag kunde haft en bättre framgång. Jag är inte rädd för något i cheerleading förutom att misslyckas. Jag gråter så fort jag tänker på hur jag kom så långt. För det var nämligen INGEN som trodde på mig på vägen dit. Nu står jag här. Tävlar SM om 4 dagar med mitt fantastiska älskade lag Diamonds. Jag älskar er mer än allt annat på denna jord. Jag ska liksom tävla SM i en Diamant dräkt med tränare från ett level 6 lag. Jag måste faktiskt säga att jag är ganska stolt över mig själv. Nu är det bara att önska oss lycka till!




Linnéa

Olivia. Du måste seriöst börja öva på styckeindelning. Det är asjobbigt att läsa superlånga stycken, även fast det var fint skrivet! :) <3



URL: http://makeupbylinnea.blogg.se


Manmut

Vi är alla imponerade av din drivkraft och framgång. Du bestämmer dig för vad du vill göra och du blir bäst på det du gör. You go girl! Puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?