SISTA JUNIORÅRET SOM BAS!
Publicerat den

Jag älskar att flyga, att vara topp är typ hela mitt liv, men det cheerleading i sig är mitt liv, nu i höst är mitt sista år som junior, så sista året i Diamonds, nu kommer dom yngsta va 00:or och dom äldsta 98:or, vilket betyder att jag är en av de äldsta och största i laget, jag kommer att vara bas i Diamonds 13/14, och det är inget konstigt, och jag är faktiskt ganska bra bas :)

Fick prova att sidobasa för FÖRSTA gången igår och jag satte liksom det direkt och 360 å allt, så stolt :)
Provade att vara bakperson också men de är jag lite för kort för, men iallafall set ska bli kul nästa år, jag skulle aldrig klarat mig igenom detta om jag hade min älsklingstränare, och andra vissa personer som stöttar mig :)

Let's go Diamonds 13/14!




Linnea

Varför kan du inte va flyer nån mer?



URL: http://linneaohlund.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?