VI ÄLSKAR MILEY CYRUS
Publicerat den

- Såfort jag säger Miley Cyrus så säger ni Twerk - 

Jag blir så trött att alla kopplar allt med Miley Cyrus till twerking...hon släppte just ett nytt asgrymt album, ingen som har märkt de? Jo för jag ser att mång lyssnar på låtarna och tycker att dom är bra så varför ens kritisera. Det var ett litet tag sen som den stora nyheten med Wrecking ball och We can't stop videon och allt prat om dem la sig men jag hör fortfarande att "hon är dum i huvudet", "äcklig".
 
En av de värsta sakerna är när jag hör saker som "Bra jobbat Hannah Montana" eller "Vad har hänt med Hannah Montana"...For god sake hon heter Miley Cyrus och om ni inte fattat de så tycker jag att ni ska göra en researsh. (Stavas de så?) aja anyway är jag så himla trött på att vissa inte har egna åsikter eller är helt blåsta. Hon har medverkat i massor av filmer, serier, låtar osv och de flesta är kända och väldigt omtyckta.
 
Nu tänker ni säkert "Men jag gillar låtarna, filmerna och Hannah Montana men inte den "Nya Miley".
Sen när blev hon en ny människa?

Alla förändrats, även supermegastjärnor. PINK (artisten) till exempel har också kort hår, ingen som kallar henne ful och konstig. Vet ni varför, därför att hon blev känd så. Om Lady Gaga skulle varit "naken" i en video så hade ingen brytt sig. Man kan inte stämpla folk på en stil och frisyr. Man får väl klippa sig om vill. Hennes video är ju inte "hon". Det är ju en karaktär, det handlar ju om låtarna, inte om henne som person. Om låten heter Wrecking ball så måste de ju vara så i videon. Alltså är det inte värre med låtar som har massa svärord? JO!
 
Folk måste som jag skrev däruppe koppla henne med Hannah Montana. Om nån ser en bild på Selena Gomez tror ni att dem tänker "Men gud där är ju Alex Russo" och typ "Sådär klär ju inte Alex sig". ALLTSÅ HANNAH MONTANA OCH MILEY STEWART ÄR EN ROLL. Om ni ni inte vet vad en roll är så kan ni googla :)
 
Nu kommer vi till det här med twerking
 
Om det nu är så dåligt och äckligt att twerka så varför gör ni det då? Varför finns det över 100000 VINES när tjejer och killar i vår ålder och yngre och äldre som faktiskt twerkar och varför revinar och likear vi dom om de är dåligt? Varför står ni hemma/med kompisar och på festar och försöker twerka? Varför är ni stolta om ni kan twerka? Sluta vara dubbelmoraler och skärp er. 
 
Miley Cyrus (född som Destiny Hope Cyrus) är en grym världsstor artist och ni vet det. Hon är sååå grymt snygg också, har ni tänk på det? Helt stört! Många som läser detta har växt upp med henne som en förebild och ni kommer inte undan med det. Hon får göra exakt vad hon vill exakt som ni får. Bara för att hon är känd så är hon/gör hon inte värra saker än vad andra gör. Herregud hon är ju nästan lika känd som Justin Bieber och när man är så känd och ung så är det svårt. Vi tonåringar tycker redan att det är svårt, vad tror du dom tycker? Man blir påverkad och back off och sluta snacka massa skit!
 
 



Sarah

Shit alltså! Det här inlägget var PERFEKT!! Det här är anledningen varför jag ser upp till dig och kollar in din blogg flera gånger om dagen! Snälla sluta aldrig blogga! Älskat dig!

Svar: Åh tack så himla mycket! Jag blir såååå glad!!!! Söta du tack tack!
Olivia Theodora Alkin



URL:


Madeleine

Alltså gud, så skönt att läsa det här. Har älskat Miley Cyrus sedan jag var sex år gammal, när Hannah Montana började sändas. Gillar henne fortfarande, så sjukt trött på folk som sänder onödigt mycket hat till henne! Älskar hennes nya album Bangerz, hon är en störtt skön männsika och har verkligen en gudomlig röst också. Btw, älskar din blogg! Fortsätt som du gör:)

Svar: Åhhh tack!!! :) då är vi två haha!
Olivia Theodora Alkin



URL: http://markskogs.blogg.se


Anonym

Skit bra skrivet!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?