MAT OCH PLUGG
Publicerat den

Idag känns de som att jag har gjort mycket och det har jag också. På förmiddagen så åkte jag till Nacka Forum och klippte mig och fick med mig en sån där tunn dunjacka som ALLA har nu (shit nu går jag in i mängden) fast de kanske ja redan va ändå men iallafall så fick jag med mig en mössa hem också.

När jag kom hem satte jag mig med Matteboken i tre timmar och pluggade, åt Sushi till förrätt och Oxfilé och pommes till varmrätt och godis till efterrätt, sen vid 8 åkte jag in till stan och träffade lite kompisar på Östermalm, var ute ett tag och sen åkte jag hem till pappa.

Jag började plugga till musikteori (som är jättesvårt) sent på kvällen men min äldsta storasyster Victoria som hjälpte mig enda till klockan 1, shit sen blev vi aldelles för trötta.

Nu ligger jag här i sängen med min äldsta lillasyster Andrea i stora dubbelsängen, nattiiiiii!











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?