DYNAMITES CHEERLEADING
Publicerat den

För alla som inte vet så har Dynamites blivit en helt egen förening nu. Förrut gick jag i Brommagymnasterna Dynamites men nu har vi gått ur BG och nu heter vi bara "Dynamites Cheerleading" istället.

Det kommer inte bli någon stor skillnad för oss men vi har bytt träningshall till Rissnehallen där vi kommer ha alla våra träningar. Rissnehallen ligger i Syndbyberg vilken är typ rätt sida av stan för mig, inte som Blackeberg som ligger på andra sidan stan, det tar 40 min från skolan till träningen istället som innan, då det tog drygt en timme!

Så igår skrev jag på ett papper där jag går över från Brommagymnasterna till Dynamites Cheerleading, hoppas de kommer bli mycket bättre nu, nya träningskläder, egen hall med nya mattor och allt, weho!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?