LÄXHJÄLP?
Publicerat den

Är det några av mina läsare som har en läxhjälp? Vi har anlitat hem en kille som hjälper mig med skolarbetet en gång i veckan från Upgrades. Jag börjar på torsdag och jag tror verkligen att det kommer hjälpa. Jag är en väldigt smart tjej, jag skulle kunna få jätte bra betyg om jag ville, det är såklart att jag vill men att konsentrera sig och sätta sig vid bordet och bara "komma igång" och verkligen göra det är inte så lätt, känner ni igen er?
 
När jag väl börjar skriva på någongting, till exempel en text på svenskan så går det superfort för jag har snt flyt och jag skriver jätte fort på datron eller på papper, men ibland så bara sitter jag där och orkar liksom inte börja och då rinner tiden iväg och så orkar jag inte göra de hemma och då skiter jag i det.
 
Har så mycket studietekniken jag kan men inte använder, jag måste lägga bort mobilen och allt annat som lockar mig, punkt slut!
 
 



Anonym

Åh jag är precis likadan!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?