SWEET 16
Publicerat den

Dagen efter romme alltså på lördagagen så hade jag en tjejmiddag för mina bästa kompisar! 

De va asmysigt och vi åt baaara massa socker!

Tror ärligt att jag åt minst 25000 kalorier den helgen :/










Lara

Hej Olivia först och främst din blogg äger!! Har läst den såååååå läge alltså haha. Men jag undrande hyr många timmar din tjejmiddag var och vad ni gjorde? Skulle vara så tacksam för svar eftersom att jag själv ska ha det snart och har ingen aning vad vi ska göra :| var dina föräldrar hemma förresten? Kram!

Svar: Hej tack va snällt! Vi var typ 10 pers och de va typ i 5 timmar och nej bara vi hemma :)
Olivia Theodora Alkin



URL:


Elvira

räknar du kalorier??:))

Svar: Hahahhaa gud nej vem gör de??? Shit de är de töntigaste ja vet
Olivia Theodora Alkin



URL:


maja

Hej Oliva jag har läst din blogg länge och jag undrar om du vet nårgon sida där man kan beställa en special gjord cheer bow en sådan du fick kram :)

Svar: Luchur på insta
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?