JAG SKA VARA NÖJD!
Publicerat den

Jag älskar Justin Bieber, och jag är en belieber men efter konserten så var jag typ bara ledsen, förut blev jag glad av hans låtar och nu håller jag på att börja gråta varje gång :( Jag tror det kan vara för att jag inte har något att se fram emot, de var så overkligt att se honom live så jag vet inte vad jag ska känna längre. Men jag ska inte gråta för att det är över, jag ska faktiskt vara glad att det hände, jag fick liksom va så nära honom man kunde komma i hela globen så jag ska vara nöjd!

Men han blev utslängd från gymmet på Grand Hotel för att han gick in och satte på sina egna låtar osv, dom hittade droger i hans turnébuss, han är jätte dryg mot alla (förstår de i hans sits), han var sen till alla konserter och sådär, jag älskar honom fortfarande men just nu är jag mest ledsen! :/

Såhär nära var jag honom, det är mina bilder som jag tog med min mobil utan inzoomning :D




Ella

Har du pojkvän?
Såg på gifboom:))
Berätta mer om honom, plzzz

Älskar dig blogg så och är så avundsjuk på dig, du verkar ha typ perfekta livet



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?