FIGHT FOR FIT
Publicerat den

Jag ska sluta med allt extra socker. Jag vet att jag har sagt förrut att "nu ska jag vara nyttig" och så håller de i en timme liksom för att jag äter en gurka istället för att äta en påse chips...men jag är seriös denna gång, jag ska inte vara nyttig någonstans för jag hatar att alltid dricka vatten och jag hatar grönsaker men jag ska sluta med allt snacks för jag småäter heeeela tiden, typ sluta gå ner till köket VARJE KVÄLL och äta chips och dricka cola och äta choklad liksom.

Jag ska bara äta måltider som vanligt och välja en dag i veckan (vid en speciell tid) då jag får äta onyttigheter för jag måste ju leva också ;) Ska se om de blir resultat. En dag i veckan får jag äta chockladflingor också för de kan jag ej klara mig utan och de vet alla som känner mig bra. Jag är sockerberoende och väldigt rastlös och måste alltid ha något att tugga på.

En annan grej är att folk måste lära sig skillnaden mellan att vara vältränad/fit, att ha en snygg bikinikropp och att vara smal för de är 3 olika saker, man kan vara alla 3 men de är verkligen inte samma sak!!!

Byebye boobs och hello abs!

Dock kommer jag aldrig kunna bli av med min luftmage, jag har så mycket muskler i min mage och jag är en sån "stressad" person så jag har mycket luft i min mage och därför har jag jätte lätt att spänna ut den :/







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?