PAULINE VART TOG DU VÄGEN??
Publicerat den

Till Pauline: Ända sen 3:an gick vi på fotbollen tillsammans, vi busa och hade jätte kul för vi var så små. Sen i 3:an sökte jag in till vasaskolan och då skulle alla som gick där visa dom nya runt och då fick jag DIG!! <33  Sen i 4:an busade vi jätte mycket. Vi var hemma hos dig VARJE DAG!! Vi år godis och lekte vattenleken och skrivleken och hoppa över hinder leken. I 5:an började vi bli stora och växte upp. Våran fröken och dina föräldrar började märka nåt. Vi passar inte ihop för vi bara busar. Du bytte klass men vi höll ihop, vi kämpade!! Nu är dina föräldrar arga och vi får inte leka. Inte ens i skolan. Du har slutat kämpa men inte jag...Men då helt plötsligt går allt fel :'( Om vi busar blir det problem i skolan och på fritiden. När vi var små så fick vi. Nu blir det bara skit av allt. Våra hjärtan brister och och vi har fått en magister. Han är sträng och han hindrar oss från varann. Nu är vi osams och vi gråter hela tiden. Allt går fel men en sak ska du veta.
Du är MIN bästa kompis och det kommer du alltid att vara. Jag älskar dig Pauline Magnusson! <3 <3 <3 <3 <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?