Berlin, Tyskland!:D:love:
Publicerat den

Nu är jag i Berlin, hemma hos min moster!
Där hon bor ed mina kusiner....
Ni kommer att följa mig under resan nu i en vecka framåt...
Mina kusiner heter Elin och Lukas, Elin är 7 och Lukas är 9!;)
Elin går i 2:an och Lukas i 4:an, de är så här :cool:
Båda pratar flytande: Tyska, Svenska och Engelska för vi allihopa är svenskar!
De har bott i Miami nästan mer än halva livet och aldrig bott heltid i Sverige!

Hehe, lite fakta bara! Min moster Lena!;):love::love:

PS Jag hade inte trådlöst internet förän nu och det byts ju opratör här så jag har inte kunnat haft 3G!;):(


Här är lite bilder från igår från flyget och framåt.....:love::love:


Mamma gjorde två inbakade flätor på mig, jag älskar att ha fätor
när jag flyger eller åker skidor!






Muuums...Nutella...Vi stannade på et fik och åt lunch i Berlin!! <3:love:




Efter det hämtade vi barnen på Skolan!
Dom går på världens coooooollaste skola :cool:
Det är som en liten skog så här inramat eller vad man ska säga!!:love:;)
Det är stengången i mellan husen och det är det glasfönster och glasdörrar i klassrummen i vissa!
Och skolgården är i mellan allting som inne i skogen fast lite mer skolkänsla bara ;)



FRITIS!! <3


Här är ELIN:love::love:


Efter att vi hade hämtat dom var det Lukas Klassfest direkt, jag fattarde typ 1% av vad de sa ;):P














NAMN
 

MAIL


URL





Spara?