Feesstta med 4:an!;):cool:
Publicerat den

Igår var vi spöken i 4:an spökrunda på Vasaskolan, efter fick ju vi såklart va med på Halloween festen! Den va på hemvist (fritids);) Vi drack bål och åt maskar och fick görs en sån här lek där man ska stoppa ner handen i mat som man ska gissa vad det är, fårhjärna va gröt(så jädra skönt de va att klämma och kleta påa alla grejor!) spagetti med äckligt slem i var typ tarmar, sen va det kladdkakesmet hahahhahahaha ;)
Hela kvällen körde vi limbo typ och jag, Lollo, Kicki och Jossi va med, jag är ganska bra på just limbo faktist! Jag vann alla gånger över ALLA med en tjej som gick i fyran, jätte söt tjej, Ellen hette hon.....

Jag gick limbo i höjden på min KNÄHÖJD!!!!!!:cool::cool::cool:




Shiit

JÄVLAR VAD VIG DU E!!!!!!!



URL:


Olivia<3

Ahh tack, inte så faktiskt, de e bara limobo, ja e ganska bra på det xD ASGARV!! xD <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?