Tävling!!;)
Publicerat den

Har en tävling på min blogg som håller på till och med  1 november!
Man ska svara rätt på följande fråga och sen lottar jag av dom som hade de rätta svaret!:love::D

Vinnaren får ungefär 3 st headers/fina bildeer till sin blogg eller annat + en länkning på min blogg och facebook!

PS Inga kommentarer kommer att publiseras förän tävlingen är avslutad och du måste skriva din e-mail när du kommenterar, så jag vet var jag ska skicka om det är du som vinner :D Vinnaren presenteras på min blogg den 1 november och fpr ett mail med headers några dagar senare!:love::love::love:

Frågan...

Vilken av följande svar är namnet på min favoritlåt?

Temptaion - Arash

Too Little Too Late - Jojo

Impossible - Shontelle

No Air - Jordin Sparks

Kommentera LÅTNAMNET och skriv in din e-mail i rutan för e-post!

LYCKA TILL!:love:




Wilma<333

Temptation- Arash



URL: http://wesmiletogether.blogg.se/


Din brevvän, Sara ♥

No air



URL:


hannah (:

Impossiple - Shontelle ?(:



URL:


chanelle knutsson

Impossible - Shontelle



URL: http://chanelleknutsson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?