Frågestund!!:love:
Publicerat den

Allas bloggar blir länkade av dom som frågar ;)



Svar får ni på torsdag!:love:




Lollo <3

Hur många gånger i veckan tränar du cheerleading?

Drömprins?

Favvo mat?

Favvo färg?

Favvo lärare i sammis?

Favvo ämne?



Lite frågor från mig bara <3



URL: http://myyyblogg.blogg.se/


Clara Mayer

vilken är din favorit färg ?

vilken är din favoit låt ?

jag saknar dig Olivia!!!



URL: http://claramayyer.blogg.se/


JUMPI!!!

1. Bästisar?

2. Bästa sommar minne?

3. Favvo mat?

4. Favorit syssla att göra på fritiden?





URL:


Elina<33

favorit film?

hur lång är du?

Puss xoxoxo



URL:


..deeeeduuu.....

snyggaste 98:a killarna?

vikt?

har du färgat håret någon gång?

har du slingor?



URL:


annonyyymm

hur många beökare har du???????



URL:


Anonym

hur skaffar man likea knapp?



URL:


GISSA!

Vilken bh storlek?

Första strul?

Puss! <3



URL:


Kaarolina<3333333

Vad vill du bli när du blir stor???????

Bh-storlek?

Rakar du benen???

Vilka bloggar läser due?

Vad är ditt intresse om man tänke en sak som du gillar????? puss å kram, älskar dig blogg!



URL:


Lena

Vilket är störst till ytan - syd eller nordpolen?

Hur många legobitar har Lukas?

varför är det alltid tomt i min plånbok?

när kommer iPhone 5?



URL: http://ingenendasteenda


Kicki <3

Älskar du mej? Jag älskar dej iaaaf! Ähh vad jag ska frågaa, vet allt om dig?! Okey:

3 snyggaste killarna och tjejerna i 7a, 7b 7c 7e och 7f?

Assåå tre från varje! :D PUSS <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?