JAG ÄR ONYTTIG!
Publicerat den

Hej hej!

Har fått lite kommentarer angående min kropp, hur man ska äta för att få en kropp som min! :)

1. Ville bara säga att jag inte tänker ett ända skit på vad jag äter, hehe! Jag äter jätte mycket eftetsom jag tränar men jag äter godis mitt i veckan, massor av läsk, donken ganska ofta och jag äter faktist Choklad flingor VARJE dag till frukost och efter träningarna brukar jag ibland köpa donuts, jag håller inte på att räkna kalorier som vissa andra, det är knäppt, dessutom äter jag ALDRIG grönsaker, jätte mycket pommes frites, jätte mycket pasta (som man sväller upp av och det är hur mycket kolhydrater som helst) som ni ser är jag fruktansvärt onytttig ;)

Men jag tränar och gör av med jätte mycket energi, dessutom är alla byggda på olika sätt så alla kan inte bli jätte smala men jag är inte ens jätte smal, om jag inte skulle äta så mycket som jag gör nu så skulle jag ha lite smalare ben och abs på min mage ;) För jag ar magmuskler, jag måste bara bli av med fettet ovanför ;)

Annars är jag ganska nöjd med min kropp! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?