LITE RANDOM
Publicerat den

Fick två nya Hollister jeans i veckan, ska få två till! Behöver verkligen jeans!!!!! Och jag tycker verkligen jeansen från Hollister sitter så bra på mig. Älskar modellern! :)

2 bootcut och 2 skinny :)
Sen köpte jag nya mörkbruna ugg i söndags/måndag tror ja de va! Åhhh dock va de liiiiite stora men de funkar. 

Idag är det fotboll som alla måste kolla på ....hmm!!

Bara jag som inte missat första och andra avsnittet av nya säsongen av Paradise Hotell!!?! Shit va bra de är. 
Så kul att kolla på alla hur de gör bort sig!







Anonym

omg eftersom du fått nu mörkbruna uggs snälla kan inte du sälja de andra här bloggen! <33333

Svar: Det jag säljer finns på blondiebloppis :)
Olivia Theodora Alkin



URL:


Anonym

älskar din blogg!! men kan inte du skriva mer inlägg

Svar: Tack! :) Jo absolut ska försöka hinna blogga mer/Olivia
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?