Jävla kattjävel
Publicerat den

Jag hatar Minou men jag älskar henne också mest i världen.

Minou är alltså Kickis (min bästa kompis) kattunge. Min lilla bebis men hon vill alltid leka med mig på natten och jag sov hos Kicki i Uppsala igår, hon bor med sin mamma i Uppsala och med sin pappa på Odenplan (Stockholm). 

Jag är faktiskt väldigt bra på att sova annars, jag sover jätte bra om nätterna, vaknar typ aldrig av någonting, behöver aldrig dricka vatten eller kissa eller nåt.

Men Minou bokstavligen hoppar på mitt ansikte tills jag vakna för hon vill leka. Om ja rör foten lite så ska hon ta den och leka med den. Det går inte att sova. Det roliga är att hon hoppar inte på Kicki, bara mig... Hon är så sällskapssjuk så det är ett skämt.

Minou väckte mig typ 7 gånger inatt så kl 5 på morgonen gick jag ut till soffan i vardagsrummet och la mig där. Kul...

Jaja mina torsdagar i skolan är korta och sköna så det är okej. Nu ska jag hem och lyssna på de nya avsnittet av Zara och Noels pod. Bye






Snallkille

Du är så snygg! Du är alla killars drömdejt!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?