Sömnlös natt och planerad helg
Publicerat den

Men hallå klockan är 06:55 och jag har redan ätit frukost. Ja det är lördag men jag jobbar på lördagar.... På morgonen. Hemskt right? Men hörni, de är värt pengarna. För dem inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag som simlärare för småbarn. Svinmysigt!

Okej igår va de fredag, jag och Emilia drog oss ut i Hemmesta på Värmdö och när vi sitter på bussen så möter vi typ bostavligen HELA festen. Alla som ska på den här festen vi ska till tar den här bussen och gissa om de va landet? Ja. Det var landet, kolsvart överallt. Det tog 20-25 min att gå från bussen. Helt sjukt, kallt va de om benen eftersom att jag då skulle välja att dra på mig en midjet klänning.

Annars dock så var det en ganska varm kväll, asså till exempel när jag åkte dit och skulle byta buss i Nacka, då var det supervarmt, kändes typ jummet som om man va utomlands och nej jag överdriver inte de minsta... Elr?

Anyways, det var en stor villafest, den va najs, de va den faktiskt, ger den 2/5 om vi tänker att femman representerar prodjekt X. 

Nu ligger Emilia i min säng och får sova vidare... (Snyft) och jag måste skynda mig lite om jag ska hinna med min buss nu. Idag är en sjukt stressig men rolig dag. Efter jag slutar jobba vid två så måste jag hem och byta om och sminka mig och fixa mig för att sen skynda mig till mina kusiner för Lukas min ena kusin dårå, fyller 13 år. Weey stor kille! Grattis qti.

Ikväll ska jag till Enskede till Laura som ska ha 18-års fekke vilket kommer bli fett. Sen har jag typ planerat att sova hos Tobbe (BFF) och bara sova och typ slöa hela dagen. Naajjjjsss!

Vi kom hem halv tre igår... Shit snark. Vi behövde ta taxi för det gick typ inga bussar. Så jag sov typ 3-4 timmar. Okej ändå. Får dricka lite redbulls ikväll.
Nu ska jag och ni få pussa på Millan så hörs & ses vi sen! Pussiii pussiiii








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?