Thailand!!
Publicerat den

Neej skoja bara men nu är jag hos MORFAR PCH MARGARETHA OCH VIKTOR!!! Dom är ju bara här på loven!! Alla lov som är mer än en vecka såklart. Anars bor ju dom i THAILAND!!!!!! <3 Det var ju dom jag bodde hos när jag var där. Viktor är 13!! Vi har varit på bullis och ätit julbord. och jag linne och vikke var ute och lekte i snön. Linne (linnea) är ju 14. Min syrra. Och vikke (viktor) är min morbror!!! <3 <3 <3  JAG HAR KÄNGTAT SÅ MYCKET EFTER DOOOOOMMM!! <3

Haha...bild från webcamen från en sony vaio laptop. DEN NYA HAHA AFFE!! <3 LOVE U (LIKE FRIENDS DOOO)) <3






hannah;D (floras kompis<3)

fiin bilsd olivia ;D

ska du flytta till skåne ;D? i s f sees :D



URL:


Olivia Theodora Alkin

vem har sagt det???



URL: http://blondinalkin.blogg.se/


hannahh

äähh inget, strunt samma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?