MORGONTÅGET!!
Publicerat den

Imorse åkte ju jagfrån Östra för va hos pappa istan och Kickis pappa bor också i stan så hon pkte också från Östra, haha nu kommer det lite roliga....Jag gick ner till bussarna och tunnelbananedgången för att hitta Elina len ser Kicki så vi sätter oss på tåget. Louise bor i Stocksund och nu när hon och Jossi slutat cykla till skolan har hon börjat ta tåget från stocksund, men vi visste inte det för hon har typ bara gjort det en gång och de va förra veckan, aja iaf, DÅ SER VI HENNE PÅ MÖRBY stationen och jag å Kicki ba LOLLO!!!:love:;) Aja hon hoppar på i mittenvagnen medans jag och Kicki sitter längst fram i först vagnen, sen kommer vi till Ösby och vid Ösby bor då Jossi SOM ALDRIG ÅKER TÅG, BUSS OSV!! HON E EN LITEN GOSIG GRIS SOM BARA CYKLAR ELLER GÅR ELLER FÅ SKJUSS, med jag och Kicki ba JOOOSSSI OMG!!! men hon hoppar på i mitten vagnen och möter Lollo, samtidigt sitter Elina i sista vagnen HELT SJÄLV HAHAHAHAHA;):love: Sen möts vi på Östberga och går tsm!! HAHA COOLA VI ÄR ASSÅ! det roliga är att jag och Kicki aldrig åkt tsm, vi tänker inte på att bådas pappor bor i stan, men just när vi träffas så gör alla det, och Jag, Kicki, Jossi och Lollo är liksom som ett gäng, det är vi 4, vi e bästisar:love::love: Hahaha lite kul dårå!!:love:

HOPPAS NI LÄSTE HELA!!!!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?