SVAR PÅ FRÅGESTUND!
Publicerat den

Nej, tyvärr, inte på min egna skoldator.
Många i min släkt har för de använder till jobbet och så.





1. Jätte, du e min galna bebis!♥
2. Kan tyvärr inte, nu är jag i Skåne och sen när jag kommer hem börjar vi ju typ.
3. För att du ska ha nåt och fråga om, skulle faktist vilja det! ;)
4. För att dom gillar och bada...
5. 8636263373 st
6. Typ en gång i veckan kanske, sorry! ;)
7. Ja, klart, skriver på FB när jag har gjort det!
8. PUSS!




Hahaha, det är den inte och det säger jag inte? Va fick du det ifrån???
Såklart jag kan, men varför?
Demons
Kan inte länka förän DM vart, förbjudet!!
Har ju! Aha okej kram!




Kanske det kanske! Hur många läsare har du per dag ungefär?


De blev bara en liten snabbis frågestund den här gången...PUSS PÅ ER ALLA!





evelina-

vill veta antalet statistik på din blogg. Din kompis eller vet inte om ni är kompisar så sa de till mig-



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?