Svar På Senaste Frågestund!
Publicerat den

Ifall du fick välja tre kompis och rädda, vem skulle du välja då? Åhh, det var välldigt svårt, jag har sååå många kompisar som jag bryr mig om och jag vill inte såra någon eller puffa ut den på min blogg. Om det är någon som frågar en sån fråga känner den nog sig lite osäker. Var inte det. Du är perfekt på ditt egna sätt.

Är du kär i någon? Ja, jag är kär i någon.

När fick du din mens? Jag har inte fått min mens än för 3:je gången. Plus att jag sa ju på inlägget att ni inte ska fråga sånt.

Vilken BH-stolek har du? Fortfarande har jag samma som jag svarade på dn förra frågestunden.

Är du oskuld? Ja, det är självklart. :O

Är det skönt att ha sex? INGA SÅNA FRÅGOR!! DET ÄR BARA TÖNTIGT OM NI SJÄLV VET ATT JAG BARA ÄR 13 ÅR!!

Vart bor du? I Stockhom i Sverige.

Hur gammal är du? Jag är 13 år gammal.

Är du lebb? Nej, det är jag inte!!!

PS! OM DET ÄR ÖVERSTRYKET PÅ VISSA FRÅGOR KAN DET BERO PÅ ATT DOM FRÅGORNA INTE ÄR RIKTIGT OKEJ NÄR DET FINNS SMÅBANR SOM LÄSR MIN BLOGG! OCH NI KAN VÄLL STÄLLA VANLIGA FRÅGOR NI VILL VETA OM MIG! OM NI SKULLE INTERJUVA MIIG FÖR ERAN KLASS, SKULLE DETT VAR FRÅGORNA? SKULE INTE TRO DET! JAG SÄGER BARA ATT TA DET LITE LUNGT OCH TRAMSA INTE HELST! <3 KRAM FRÅN MIG! <33




CLEO HOPPAR!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?