Dop!
Publicerat den

Åh gud jag har inte bloggar på hela helgen!
Nu är jag I Malmö och vi åkte hit i fredags.
Det tog underfär 7 timmar att bila ner.
I Malmö bor min moster och hennes kille och min nya kusin Elliot.
Han döptes igår (lördag) och jag och Victoria sjöng på hans dop.
Jag och Vickan sjöng "En Värld Full Av liv" (Cirkle Of Life) från Lejonkungen
och sen sjöng Vickan "Välkommen Hem" och "You´ll Be In My Heart".
Efter åt var det fika och lunch i försammlingsgården!

Han döptes till Elliot Ossian Widinghoff.


Linnea har bakade mini cupcakes (som hon själv inte blev ett dugg nöjd med)



Caroline (Elliots mamma) och Linnea bakade tårtorna


Man kan tro att det är marsipan överdrag men det är marshmellows!



Fika bordet


Caroline och Elliot



Dagens Outfit!


Klänning: Gina Tricot







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?