TÄVLING!!
Publicerat den

Heeej! Idag har jag tävlat i Julias Stjärnskott! Det var 150 till 200 som sökte
 till varje stad och jag kom bland de 9 bästa av 200 som max!! Ganska COOLT!! 
 Jag var på plats 8 i tävlingen. Jag sjöng Born This Way med Lady GaGa!
Jag var jätte nervös och gjorde inte all dans. Det var 8 tjejer och 1 kille. Två st fick tävla mot varrandra sen. Det var Felicia och Albin. Felicia vann och hon var deltagare nummer 9.
Men jaja, fast jag inte vann ska jag fortsätta tävla. Precis som Hilda Stenmalm sa. Hon var gästartist idag!






På Tåget På Väg!



I morse åkte jag och mamma kommenalt in till Hökarängen och hämtade upp Klara och Ellen och lånade Olle och Helenas bil. Jag, pappa, mamma, Andrea, Klara och Ellen åt på pizzahut till lunch! Nu (11/6 vid 15 tiden!)  sitter jag och Andrea och pappa på Silvepilen på väg mot UTÖ.





Din brevvän, Sara♥

Jag fattar inte riktigt...gick du vidare eller inte??



URL:


Olivia

Nepp <3



URL: http://blondinalkin.blogg.se/


Din brevvän, Sara♥

ok, va synd :(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?