Helgen!
Publicerat den

I fredags så tröäffade jag min lilla nyfödda kusin Elliot. Han bor i Malmö.



Sen gick vi upp till Sammis fast in till VRG (gymnasiet där Vickan går i 3:an)
De hade nån slags öppet hus greja och hon hade nån hörna där man kunde lysnna på hennes musik.


Sen åkte jag hem till Kicki och jag, Kicki och Ossi åkte till Täby. Vi åt på donken och sen kom Lollo och vi gick på bio. Gissa vad vi sååååggg. VÄRLDENS ROLIGASTE FILM!!!!



Sen typ åkte vi till Mörby och hyrde film på buylando och köpte godis. Vi hyrde en rolig film och en skräck film som hette The Mist. Vi såg skrcäkfilmen p morgonen.hahaha.

Aja. Vi hade jätte kul.

Juste i helgen var mina underbara och super vackra kompisar på Model House i Stockholm. Gud vaddom är duktiga på att fota där. Kolla in bilderna ....

Pauline Magnusson




Emma Lilliequist


Emelie Carlsson



Alla Tre



ÄLSKAR ER!!!! <33








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?