Julias Camp!
Publicerat den

Imorgon åker jag!! Det är helt shuuukt!!!! <3 <3
Jag har valt The Climb - Miley Cyrus och Mercy - Duffy!
Jag är bäst på mercy men lite på the climb, den är ju lite en ballad.
Och i Mercy är det ju ganska mycket sväng i så det blir kul.
Här kommer lite information för det som vill veta vad det är....

I månadsskiftet mars/april går Julias Camp av stapeln för andra året i rad! Julias Camp är ett läger som bara handlar om sång och artisteri. Om du drömmer om att bli artist, så är detta lägret perfekt för dig! Lägret anordnas av tidningen Julia tillsammans med Lingman & Co.

Under fyra fullspäckade dagar kommer du att undervisas av kunniga lärare inom sångteknik, koreografi, styling och mycket mera. Du kommer att få möta erfarna artister och proffs från branschen som coachar och peppar dig när det gäller till exempel din scennärvaro och ditt självförtroende som artist.  

Enligt utvärderingen från lägret var förra årets deltagare supernöjda. Många av dem var också med och tävlade i Julias Stjärnskott! Om du vill läsa mer om förra årets Camp, kan du göra det här. Två av förra årets deltagare säger såhär:

“Julias Camp gav mig verkligen ett minne för livet, man lärde sig allt från scenteknik till självkänsla. Jag kommer för alltid också att komma ihåg de underbara vännerna jag fått. Tack!”
Alva 12 år

“På Julias Camp lärde jag mig massor. Efter de fyra dagarna kände jag  att jag hade utvecklats både sångmässigt och scenmässigt. Jag hade jättekul och fick massor av nya vänner.”
Søs, 11 år

På lägret
Alla deltagare förbereder två sånger hemma. Första dagen på lägret framför alla båda sina låtar och sedan väljer sedan du som deltagare tillsammans med lärarna ut en sång som du sedan jobbar med på olika sätt under tiden på lägret. Du får till exempel både jobba med din sångteknik och med din scennärvaro, det vill säga vad du ska tänka på när du uppträder förutom att sjunga. Andra delar är vad man ska tänka på när det gäller styling och låtval, till exempel.   

Enligt utvärderingen från lägret var förra årets deltagare supernöjda. Många av dem var också med och tävlade i Julias Stjärnskott! Om du vill läsa mer om förra årets Camp, kan du göra det här. Två av förra årets deltagare säger såhär:

“Julias Camp gav mig verkligen ett minne för livet, man lärde sig allt från scenteknik till självkänsla. Jag kommer för alltid också att komma ihåg de underbara vännerna jag fått. Tack!”
Alva 12 år

“På Julias Camp lärde jag mig massor. Efter de fyra dagarna kände jag  att jag hade utvecklats både sångmässigt och scenmässigt. Jag hade jättekul och fick massor av nya vänner.”
Søs, 11 år

På lägret
Alla deltagare förbereder två sånger hemma. Första dagen på lägret framför alla båda sina låtar och sedan väljer sedan du som deltagare tillsammans med lärarna ut en sång som du sedan jobbar med på olika sätt under tiden på lägret. Du får till exempel både jobba med din sångteknik och med din scennärvaro, det vill säga vad du ska tänka på när du uppträder förutom att sjunga. Andra delar är vad man ska tänka på när det gäller styling och låtval, till exempel.   

En hemlig gäst kommer också att besöka lägret och berätta om sina artisterfarenheter. Hela lägret avslutat med ett uppträdande inför föräldrar och vänner så att du kan visa vad du har lärt dig (Alla som vill lyssna är välkomna, men resan bekostas av  publiken själv).

Praktiska detaljer
Tid: 31 mars – 4 april 2011
Plats: 
Graninge kursgård strax utanför Stockholm. Julias Camp ordnar så att du kan bli hämtad och lämnad vid uppsamlingsplatsen, vilken meddelas längre fram.
Pris: 4 500 kr. I priset ingår allt på kursgården; mat, boende, coachning och lektioner.
Ålder:
för att anmäla dig ska du vara mellan 10 och 14 år (född mellan 1997 och 2001). Du måste ha målsmans tillstånd för att söka.

En hemlig gäst kommer också att besöka lägret och berätta om sina artisterfarenheter. Hela lägret avslutat med ett uppträdande inför föräldrar och vänner så att du kan visa vad du har lärt dig (Alla som vill lyssna är välkomna, men resan bekostas av  publiken själv).

Praktiska detaljer
Tid: 31 mars – 4 april 2011
Plats: 
Graninge kursgård strax utanför Stockholm. Julias Camp ordnar så att du kan bli hämtad och lämnad vid uppsamlingsplatsen, vilken meddelas längre fram.
Pris: 4 500 kr. I priset ingår allt på kursgården; mat, boende, coachning och lektioner.
Ålder:
för att anmäla dig ska du vara mellan 10 och 14 år (född mellan 1997 och 2001). Du måste ha målsmans tillstånd för att söka.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?