Ni Bestämmer!
Publicerat den

Nu måste ni hjälpa mig.
Ni måste kommentera vad ni tycker eftersom att det är ju ni som läser och då måste ju ni ha det så som ni vill läsa det.

Ska jag ta bort Blondinalkin Magazine och bara skriva mer inlägg när det gäller. Typ svaller, lika som bär, fakta, tips, tävlingar, hiss och diss....lite hur som...asså inte som flera sidor i ett inlägg!! Jag tycker så men om du inte säger vad du tycker så vet jag inte!! <3

Puss Puss




Anonym

jag tycker att du ska skriva Blondinalkin Magazine!! ;D



URL:


Anonym

Okej,, men det tar ganska lång tid att göra den...flera timmar....och desutom får ni det roligare om vi slipttar upp allt



URL:


Anonym

Oj postat av mig Olivia



URL:


Anonym

jag tycker det e as roligt med blondinalkin magazine... typ roligaste delen av din blogg..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?