IDAG!! Grönan!!
Publicerat den

Idag efter skolan hämtade Michelles mamma mig, Michelle och Kicki och körde oss in till Djurgården.
Vi gick in på grönan och eftersom de öppnade klockan 3 så fick vi stå längt fram i kön och vänta i 7 minuter och när dom sa NU så bara sprang vi till den atraktionen som brukar vara mest kö. Vi kom först...Alla andra sprang till Twister typ haha. Den var mycket mycket mycket roligare idag för jag och Kicki satt längt fram. Det värsta på Grönan var att Kickis IPHONE 4 och hennes plånbok blev stulen i jetline. Hon lämnade den på en av sidorna och när vi hade åkt klart s var de borta. fast min och Michelles plånböcker var kvar...
Kicki hade ID-kort, Guldkortet och pengar i plånboken......STACKARN!!!

Jag kan bara säga....Lämna alla värde saker i skåpen och lås in dom. Ha bara en sedel i fickan om du vill köpa nåt. Det är inte kul att bli av med nåt på Grönan. Det kommer typ aldrig fram. Michelles dyra klocka blev också stulen...fast i TILT.

Jaa. Thats life!

De som vill köpa ett guldkort....

Det kostar: 1,399:-

Beskrivning

Guldkortet gäller för en person och ger fri entré och ett åkband per dag hela säsongen 2011 (7 maj-25 sept).

Med Guldkortet får du även:

- 10% rabatt på alla kläder (inkl kepsar) i våra Tivolibutiker.

- Plusmeny (värde 7 kr) vid köp av valfritt hamburgerpaket i våra fastfood-enheter.

- 30% rabatt på entrén till Skara Sommarland, Kolmården och Furuvik.

- Fri entré till Aquaria.




*PERSONä

omg vad jag skulle bli ledsen :O



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?