TÄVLING!:D
Publicerat den

Nu är det dags för tävling igen!;)
Allt du behöver göra är att svara rätt på följande frågor och sedan skriva på din blogg (om du inte har blogg, facebook) att du är med i min tävling och länka! Skriv också en kort motivering varför JUST DU ska vinna när du kommenterar svaret, GLÖM EJ att skriva in din EMAIL för Email rutan så jag kan skicka priset om DU vinner!:love:
Vinnaren får 2 headers ( en i Picnic och en i PHOTOSHOP:D ), länkning till sin blogg här på Blondinalkin och på facebook och sist men inte minst, en liten goodiebag med överraskningar som ni får reda på snart!
Tävlingen avslutas den 20:onde november och INGA KOMMENTARER KOMMER PUBLICERAS FÖRÄN TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
FRÅGAN....
Namn:______
Födelsedag:_______
Hårfärg:______
Ögonfärg:_____
Smeknamn:_____
Bästa vän:______
Favorit färg:______
Favorit mat:_______
Min hobby:_______

Lycka Till!:love:


FAIL:love: HAHA



Caroline

Här är svaret på frågorna:

Namn: Olivia Teodora Alkin

Födelsedag: 6 februari 1998

Hårfärg: Ljusblond

Ögonfärg: Blå

Smeknamn: Ollie föreslår mormor, jag brukar dock kalla dig Oliven

Bästa vän: Flora

Favorit färg: Rosa (om det är rätt så är det nog ett släktdrag)

Favorit mat: Pannkaka (mormors förslag) annars tror jag att Linneas bakade muffins är rätt poppis

Min hobby: Cheerleading!!!



http://caroline-livetsommamma.blogspot.com/2011/11/jag-ar-med-och-tavlar.html



URL: http://caroline-livetsommamma.blogspot.com


Pauline

Namn: Olivia Teodora Alkin

Födelsedag: 6 Februari 1998

Hårfärg: Ljust (cidenhår)

Ögonfärg: Blå

Smeknamn: GÜN!

Bästavän: Flora

Favoritfärg: Rosa

Favoritfärg: Köttbullar

min hobby: Cheerleading



Puss Pauline! JAG LÄNKAR PÅ FACEBOOK !!!! GÅ IN PÅ MIN PROFIL SÅ SER DU ATT JAG HAR LÄNKATT!! HOOPPASS JAGG VINNERRR



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?