SKÅNEBRUDAR!!;)
Publicerat den

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!
NU ÄR JAG I SKÅNE!! DET VISSTE NI INTE VA??
Men jag har inte kunnat säga nåt förän nu för
FLORA (mina bästis) visste inte NÅNTING, bara hennes föräldrar!

Floras Status på facebook....

OMG :DDDDDD Haha efter skolan skulle jag gå till parkeringen för attt bli hämtad av mamma och pappa. Nästan framme så ser jag ngn med rosa tröja och en svart mössa på huvudet komma mot mig. Det tog några sekunder för mig att fatta vem de va! Olivia Theodora Alkin!!! Jag skrek som en stuken gris och va sjuukt glad! Sprang fram till henne och grät av glädje! Nu ska hon vara hos mig över helgen :D:D Gladre kan man inttte bli! ♥♥

Min status på facebook...


MIN BÄSTIS FLORA VISSTE INTE ATT JAG SKULLE KOMMA NER TILL SKÅNE..........SKÅNE FÖR FAN! KOM IN PÅ SKOLGÅRDEN DÄR Flora och hennes kompis kom närmare och närmare och Flora stanna och titta lite sen började hin SKRIKA som in i helvete och sprang fram i min famn gråtandes av <GLÄDJE!!!! ♥ ♥



VI HAR EN HUMOR SOM INGEN ANNAN FATTAR!:love::love::love::love::love::love:







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?