Långhelg!!:love:STUDIEDAG IDAG!!:love:;)
Publicerat den

Åhhh guuuuuuud vad de va länge sen jag bloggade från datan,
jag har bara bloggat från mobilen tills idag, fast mitt kontantkort gick ut i onsdags
så kunde inte blogga mer!! :(:( Aja lite kort om slutet på veckan!! :D

Torsdag: Vi hade orienteringsdag i skolan och alla i hela skolan och DAGY orienterade
i Rinkebyskogen vid DAGY, INTE KUL! Asså jag körde med Kicki men vi har aldrig vart
i den skogen förut och vi mötte upp Lollo och Jossiiiii på slutet och sen hittade vi hem efter
typ en timme hahahhaha ;) Litet äventyr där, skogen var ju SJUKT STOR ASSÅÅ!!! ;)
DAGENS OUTFIT!

T-Shirt: Dynamites
Shorts: Dynamites Cheershorts
Flis: GAP

Fredag: STUDIEDAG IDAG!!! Så jäkla najs!!! Földe med mamma och Stina idag
för de ska ju inreda ALLA fester som kommer visas i TV på det här tv programmet Kär och Galen!!
Ganska coolt va? Juste min pappa ska ockå jobba med TV nu, eller han ska va ststist i Pengarna På Bordet, han är 1 av 2 vakter som vaktar alla pengarna..COOLT ;) Haha:love:

Nu är jag iaf på Fågelbro hos morfar, Margaretha och Viktor, innan va jag hos Stina i Saltis ;)
Vi har precis ätit klart, jag åt Entrecote, Viktor åt Oxfilé och mofar och Margraretha åt Lax:D
Snart börjar IDOL!:love: SÅ JÄKLA BRA ATT MOA GICK VIDARE HÄROMDAN!!!:love::love::love:

Gotter inför kvällen...

Och två andra glassar från glassbilen :D


Jag i Sängen ;)


Kolla hur mitt hår blir efter jag har haft det i knut ;):love:











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?