1 April - Roligt värre!
Publicerat den

Idag är det första april, någon som har lyckats lura någon? Jag har inte riktigt haft tid.
Jag är förkyld sen 2 dagar tillbaka och har ont i halsen, är täpt och ja, förkyld! :(

Imorse åkte jag hem från min kompis jag hade sovit över hos, sen stack jag, pappa, Philippa och Tindra (Philippas Kompis) och gick, Pippis och Tindra cyklade och jag och pappa gick fort. Jag hade på mig min sportiga outfit som vanligt ;) Allt i Adidas och Nike. Riktigt snygg är man i alla fall i min outfit ;)

Vi gick hemifrån oss (Hägersten, Söder och Södra stan) och sen till Liljeholmen, fortsatte till Västerbron och runt Hornstull, åt mellis på Donken haha, Jag åt glass men men! ;)

Vi gick i alla fall minst 12 km, så 1,2 mil och det är ju ganska bra med tanke på att jag var förkyld, frös, och det började regna och snöa mitt i allt, dessutom var jag jätte trött, har typ inte sovit nåt på hela helgen ;) Eller korta nätter!



PS Ni kanske märker nu att (som det här inlägget till exempel) var lite mer proffsigare, ska börja emd det, färra men långa inlägg varje dag! Fast ändå korta och snabba ibland, om sagt BLONDINAKIN har ju MÅNGA kategorier, OM MITT LIV! XOXO Olivia!♥







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?