DIAMONDS, DOLLS, DEMONS!
Publicerat den

Hihi heeej bloggen!

Igår på träningen jag var STITCH hihi, det var tematräning: Disney ;) Jag hade blå ögonskugga och blåa morrhår som ja målade på kinderna och sen två tofsar som ja gjorde till knutar, haha såg helt mobbad ut och sen fick jag reda på att vi skulle träna tillsammans med Dolls och Diamonds, hahha jag som såg ut som stryk hehe!!

Men OMG, Diamonds är såå sjuuukt duktiga jag blir helt häpnad, Dolla var också Asbra men vi spg bara detas program en gång utan musik så de va inte så mycket vi såg, Diamonds är jättttte duktiga, åhh topparna är så söta, Lilla Linda, Maja, Kristelle och Sandra, och sen Emma som är helt grym! Hon gör en helt perfekt bow i Extension :D

Sen va vi Demons då helt grymma på träningen igår tyckte våra tränare, det var ju lite för vi hade pubrik också när Diamonds kollade ;) Men ja måste lunga ner mig, jag gav typ 480% igår och jag måste lära mig att andas också hehe, dessutom hade jag jätte ont i magen!!

Ajaa Pussss!!
Anny som en liten Jasmin! ;D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?