LIFE IS ABOUT WHAT YOU DID!
Publicerat den

Från liten dynamit till delfin och nu har du nästan nått målet. Du går i Coed X nu, kan du fatta det! LC du är alltid en härlig filur, men vi vet nog alla att du borde sitta i bur. Du har lärt mig allt som topp och om det inte vore för dig hade jag aldrig kommit in i Diamonds. Du gjorde så att jag längtade till Demons träningar! Jag hade aldrig varit såhär vig och såhär stark och har så mycket kondis om de inte vore för dig. Du har förändrat mitt liv helt. Du skriver alltid rätt saker när jag behöver det som mest. Jag grät så fort att jag såg att du hade smsat mig häromdagen. Ditt fina sms, jag läste det för mamma och hon tyckte också de va så fint skrivet. Jag tror inte att du förstår hur söt och behåvad du är. Med all vilja kommer du komma långt...

Till sist vill jag bara säga att I LOVE YOU LC, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer, du är verkligen världens mest bästa tränare. Hoppas du vet det. CHEER WORLDS snart för dig, det är helt sjukt! <3

Du kommer att gå så jäkla långt och jag kommer stötta dig hela vägen fram..!




Anonym

Gjorde inte dina andra tränare nått för dig? Du skriver jämt om lc bara asså undra ba! :)) grattis till diamonds är du ordinarie ? Älskar bloggen!

Svar: Nej men hon var lite extra för hon stretchade mig och hon lärde mig mycket gympa på lägret <3 Tack nej reserv :D
Olivia Theodora Alkin



URL:


Lina

Gjorde inte dina andra tränare nått för dig? Undra bara asså :) grattis. Till diamonds förresten! Är du ordinarie eller reserv? Älskar din blogg!!

Svar: Nej men LC va mä på lägret så hon lärde mig mer <3
Olivia Theodora Alkin



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?