30 DECEMBER!
Publicerat den

Jaaa hej hej på er!

Då ska jag berätta min dag idag då!
Imorse vaknade jag upp med min lillasyster Andrea vid min sida, vi gick upp och åt familjefrukost med resten och sen åkte jag in till stan och träffade Jossi min bästis, vi gick på bio och såg Mammas Pojkar, den var bra men inte som jag hade trott :/ Fast jag och Jossi hade askul som vanligt ändå!

Efter det träffade jag en till kompis, Oliver! Vi åkte till Kista och kollade i affärer och drog runt där och nu är jag hemma! :) Asrolig dag!

Nu har jag stretchat och man ser faktist väldigt stora framsteg, jag skulle kunna ha en spike om nån måndad :D

 




Anonym

Jag var på samma bio som dig och din kompis men jag vågade inte säga hej haha men ialla fall JAG ÄLSKAR din blogg och du var jätte söt i verkligheten haha! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?