HUR JAG BÖRJADE PÅ CHEERLEADING!
Publicerat den

När jag gick i låg-mellan stadiet så ÄLSKADE jag High School Musical så jag ville börja på "Cheerleading" fast asså Sideline Cheerleading som dom där tjejerna i filmen som hejar på fotbolls/basket lag med pompoms, så mamma köpte en liten hejarklacks dräkt till mig på BR och jag tyckte det va sååå coolt LOL ;)
 
Då visste inte jag inte att SPORTEN Cheerleading fanns...
 

Mamma ställde mig i kö på dynamites hemsida och efter något år så kom jag in och fick börja i ett träningslag i Desinys ;) Första träningen så sa dom "Det här är ingenting med pompoms eller så" Då blev jag ju fett depppad men för då fattade jag att det här var nåt helt annat ;)
 
 
 
Sideline Cheerleader är ju en hejarklack!
Competitive (tävlande) Cheerleader är ju en sport!
 
Sideline Cheerleaders hejar på oss! :) Eftersom dom står på matcher/tävlingar och hejar! :)
Om inte Competitive Cheerleading fanns så skulle jag nog prova på Sideline :) Fett kul grej ju ;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?